niedziela, 22 lipca 2012

Wyniki CANDY :D

Więc dzisiaj wyniki Candy, wiem, miały być wczoraj, ale nie dałam rady ! :c Komentarzy pod notką z candy było 111, ale 11 z nich nie były zgłoszeniem lub były podwójne. Więc udział wzięło równe 100 osób :D Wow. Ok, więc wygenerowana cyferka to..
2 !! Czyli niewiele musiałam liczyć komentarzy;) Wygrała....
CUTEMUFFIN! Proszę o wysłanie danych na maila firepony@onet.pl
Wszystkim dziękuje za zgłoszenie sie, i zapraszam na kolejne candy, bo to nie było ostatnie:D

14 komentarzy:

  1. szkoda, że mi się nie udało, ale gratuluje zwycięscy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations ♥

    And thx for the chance to win this amazing candy!

    LG, Tanja

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję. : )
    niestety - mi się nie poszczęściło. ale czekam na kolejne candy. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, i zaprasza na candy na mojego bloga ;)
    http://smiling-cheerful.blogspot.com/2012/07/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  5. hej. chciałabym, abyś napisała do mnie na email: klaudia750@o2.pl. piszę w sprawie współpracy:)
    do usłyszenia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej :) Zapraszam na CANDY http://rivers-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam! Lep jeszcze z modeliny! Tak dawno nie pisałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, czemu nic nie piszesz? Lubiłam czytać twojego bloga ale po candy jakoś się zawiesiłaś.....jeśli nie chcesz pisać na blogu odpisz na noellenaa@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie lepisz? Nie będziesz prowadzić bloga?

    OdpowiedzUsuń
  10. zapraszam do mnie =) artystycznemiejsce.blox.pl
    Masz bardzo ciekawy blog =)

    OdpowiedzUsuń