czwartek, 28 czerwca 2012

Pytania i odpowiedzi

Dzisiaj post dla początkujących z modeliną, lub tych ktorzy chcą sie dowiedzieć kilka podstaw o modelinie..^^ Czyli .. wasze najczestsze pytania. Ale zanim to,chciałabym cos pokazac:
Serio- WOW! xD 29 nowych komentarzy (90% w sprawie candy ;p) no i 45 obserwatporów .. O.o ŁAŁ.;D
No dobra,nie przeciągam, czas zaczynać!

Piec czy gotować modelinę?
Ja osobiście wolę piec. Jest ryzyko spanielia modeliny, ale w małych przypadkach. Gotować nie polecam, bo zostaje biały osad ,a modelina może się połamać czy coś ..
W ilu stopniach piec?
Ja piekę 110o przez 15 minut.
Dlaczego twoja modelina się tak 'błyszczy'?
Maluję lakierem bezbarwnym , lub lakierem FIMO
Jaka modelina jest najlepsza?
FIMO. Ogólnie o modelinie możesz poczytać TUTAJ
Gdzie kupujesz bigle itd.?
Tanio można kupić na http://www.pasart.pl/
Gdzie kupujesz dodatki do modeliny,np filiżanki?
http://www.sklepik-dla-was.pl/ , ale czasem zdarzają się też na allegro.

To były najpopularniejsze pytania. Jesli wy macie jakieś to piszcie ;p
Przypomniam o CANDY-poprzednia notka. Można się zgłaszać tylko pod nią!
Jutro NN bo mi się dzisiaj nie chce już zdjęć robić xD
PS: jutro wakaaaaaaacje ! :DDD

5 komentarzy:

  1. Też lubię widok komentarzy do moderacji :D haha
    A jutro w moim wypadku nie wakacje, a wyniki matur !! AAaaa panika :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Świetny blog! :) Chciałam się zapytać o miniaturowe naczyńka. Często na blogach widzę, że są ,,wypełniane'' jakąś specjalną substancją (wyglądają wtedy jak filiżanka z herbatą - dodatkowo jest dodawany plasterek cytryny z masy fimo). Nie wiem jak to nazwać, ale mam nadzieję, że mnie zrozumiesz. ;) Chciałam się zapytać, jaka to substancja służy do wypełniania? Oczywiście jeśli to nie tajemnica. :P Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam mały problem w sumie to duży problem jak pieke modeline to zaczyna modelna mi się palić odpisz prosze a piekłam w tylu stopniach ile mówiłaś ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. mam problem pieke modeline i zaxczyna mi się palić a robie tak jak kazałaś ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pytanie!!!!!
    Jak robisz te nadgryzienia?!
    pla, odpowiedz!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń