środa, 2 maja 2012

Recenzje modelin

Hej! Dzisiaj coś dla tych co dopiero zaczynają przygodę z modeliną., lub chcą wypróbować innej niż dotychczas...czas na recenzje modelin!
~~~~~~
Ja osobiście najczęściej lepię z FIMO.

FIMO jest zdecydowanie najlepsze. Nie kruzsy się, nie ciągnie, nie jest za trawde ani miękkie, nie klei się do rąk. Cena za 1 kostkę to około 9 zł. Są też inne zestawy np 4 kostki [mniejsze] i lakier bezbarwny,oraz inne produkty tej samej firmy [liquid itd]

Astra.
Czasami kupuję, ale wtedy gdy brakuje mi dużo kolorów , a mam mało kasy na fimo. Astra trochę sie klei do rąk oraz ogólnie nie jest zbyt dobra, ale da się przeżyc ;D Cena 6 kolorow ok 10 zł, 12 kolorów 20 zł.

Sculpey - eraser clay.Czyli modelina do..robienia gumek do ścierania. Sama mam taką i jest bardzo fajna ;)) Troche sie kruszy ale trzeba jej to wybaczyć - ma przeciec inne własiwosci niz zwykła modelina ;D Po wypieczeniu jest naprawde niczym gumka do scierania i takze sciera! Moze nie tak dobrze jak normalna gumka,ale ściera ;D cena to ok.40 zl za całe opakowanie.:D

< modelina TESCO & Kmart- nie moge znalesc zdjecia! >

Kiedys , gdy zaczynalam z modeliną, chciałam tanio kupic troche modeliny. Nie szlo mi tak dobrze jak teraz,wiec nie było sensu kupować FIMO czy jakąś inną droga modeline, wiec inwestowałam w modeline tescową i z firmy ... Kmart? Chyba o.o Jesli chodzi  o tescową, to na początku jest strasznie twarda, i dlugo trzeba ją rozmiękczac. Ciężko też miesza się jej kolory.. Po wypieczeniu zmienia troche kolor, a czarny pod wplywem swiatła zrobił sie za jakiś czas zielony O.o
Nastomiast jesli chodzi o modeline Kmart [eh,nie wiem czy to z tej firmy..na opakowaniu są albo samochody albo wróżki xd] na poczatku była dobra i dobrze mi sie  z niej lepiło. Gdy ostatnio [noo , w sensie że ostatni raz xd] ją kupiłam straaaaaaasznie się kleiła do rąk o.o nie wiem co sie stało.. pozatym ok. Cena ok 6 zł
Modelina tesco -  3 zł

~~~~~~~
Żadnej innej modeliny nigdy nie testowałam, wiec nie mam jak napisac recenzje ;]
A na koniec dodam,że kupilam na allegro kupilam wiele fajnych rzeczy !! :D M in kilka butelek z pepsi, mini donuty, filizanke [została ostatnia sztuka xd] i jakieś inne fajne rzeczy i bardzo sie ciesze ;))) szczegolnie z tych pepsi bo wszedzie je szukałam a kupilam taniej niz na sklepikdlawas !! ; DDD
To juz chyba tyle ... to do napisania ; D

8 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, że istnieje taka modelina do ścierania! Czad!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam takie najtańszej, Kauflandowej modeliny ; p 10 kolorów- 6zł, nie narzekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, hej ! :) Nigdzie nie mogę znaleźć do Ciebie kontaktu. Napisz do mnie : im.mealm@gmail.com

    PILNE! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do Astry w ogóle się z tobą nie zgadzam - w ogóle nie klei się do rąk, jest bardzo dobra i po dokładnym wypieczeniu się nie kruszy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - hand-made-czarnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. astra jest dobra, ale jak już się że tak powiem rozgrzeje w rękach to się trochę klei :<
      I niektóre czasami zmieniają kolor

      Usuń
  5. Ja już widziałam tą do ścierania "poluje" na nią od dłuższego czasu xd Asty nie lubię rzadko używam jednak czasem niestety muszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie zgadzam co do astry .... najgorzej jest po wypieczeniu bo czasami zmienia kolor i lipnie troche :( ja tez uzywam fimo :D

    OdpowiedzUsuń