czwartek, 10 maja 2012

Charmsy cz.2 - kawaii

Hej:) Dziś część druga charmsów. Tym razem w stylu kawaii :D


Hot dog <3


Kanapka Rilakkuma ! Wzorowałam się na tzw. ''squishy'' (nie wiem do końca co to ,ale tak mówią w stanach zj. na TO:)
Strasznie bym chciała takiego! :C Ale w Polsce nie ma ;/
A to normalna Rilakkuma:
Słodki xD Ale przejdźmy dalej:

Groszki ,w tym jeden "wypadający" (jest zawieszony ,tzn powinin być,ale mi się ukruszyło to miejsce.. Nie ważne xd niedługo zrobię nową wersję tego :3

Hamburger kawaii :D

Lemoniadka. <3

Naleśnik z czekoladą :D Sorry,że nie widać dobrze bużki..;/

Iiii na koniec moje pierwsze "CANES" czyli taki pasek który tnie się i powstają wzorki..ja zrobiłam z domo kun:
zbliżenie:

Nie jest idealny,ale to moje pierwsze canes :) A tak ogólnie niedawno robiłam jeszcze 4 inne i wyszły lepiej :D

3 komentarze: