czwartek, 10 maja 2012

Mini donuty

Znacie może mini donuty? Są to elementy do ozdoby, niestety sprzedawane Niewpolsce -.- W tym kraju wszystko jest xD Pokażę wam jak wyglądają takie oryginalne..
To chyba też robione ręcznie,ale szczerze to nie mam pojęcia O.o . Ja w każdym razie zrobiłam dużo takich mini donutów i będzie m.in. można kupić je na moim allegro;)



Najpierw wystawię z 3 aukcje z takimi,bo nie wiem czy się sprzedadzą ;p Musze spróbować. Mam też inne rzeczy do sprzedania,ale nie mam zdjęć! -.- Ale napiszę wam ;D
- słomki przezroczyste- sztywne
- słomki kolorowe- miękkie
- Kokardki
- Półfabrykaty
- różne posypki
I inne,ale nie pamiętam..Jutro dam zdjęcia wszystkiego ,dokładnie itd. ;D
A tak wgl.to mam tylko 5 obserwatorow,więc chciałabym was prosić o to abyście dodali sie na liste obserwujących..dość dużo osób mnie odwiedza,komentuje ale zapominacie kliknąć "obserwuj" xD. Jak będzie was 30 to zrobię CANDY!! :)) Więc warto klikać ; D

1 komentarz: