sobota, 28 kwietnia 2012

Aukcje ;)

Hej ;) W ciągu najbliższych dni wystawię na allegro trochę aukcji z biżuterią, a także narzędziami i akcesoriami! Wiele osób pytało mnie o to czy wykonam to i tamto, a także składali dużo zamówień O.o Postaram się wszystkie zrealizować jak najszybciej, tylko muszę zakupić fimo o jakimś brązowym odcieniu, bo mi się całkowicie skończyło :/// A wiele zamówień potrzebuje tego koloru :c Teraz taki mini cennik, co ile mniej więcej kosztuje:
Brelok z wieloma elementami (typu tego z 2 postu) 7 zł
Brelok z 1 elementem (zależy od wielkości) od 3 do 5 zł
Kolczyki wiszące 5 zł
Kolczyki wkręty 3 zł
Bransoletka (zależy od ilości charmsów) ok 7 zł
Charms 3 zł
Naszyjnik z charmsem 4 zł
Broszka 5 zł
Figurka (zależy od wielkości) ok 5-10 zł
Chyba wszystko co jestem w stanie zrobić..Mam 3 zamówienia na brelok ze słodyczami z 3 postu xd. Będę musiała ich dorobić...:D
Ok to już tyle. Piszcie czy chcielibyście na allegro różne akcesoria do modeliny ? ;)
Dodałabym jakieś fotki ale muszę lecieć :cc [wiecie gdzie?! -.- do FRYZJERA!!! :OO mama mnie zapisała bez mojej zgody :(( ]

3 komentarze:

  1. Aww,współczuję fryzjera ;(. Ale może coś kupie,strasznie mi się podoba ten brelok z donutem i z kokardką. <3

    OdpowiedzUsuń