wtorek, 24 kwietnia 2012

Moja ceramika

Ostatnio znalazłam w domu jakąś mini ceramikę. Miałam takich rzeczy pełno jak byłam mała, no ale połowę potukłam xD to co zostało spoczywało w małym pudełku które niedawno znalazłam:D Ceramika ta nie jest tak mała jak ta np.na http://www.sklepikdlawas.pl/ , filiżanki mają ok.3 cm,a  największe- dzbanki z 7cm! Dlatego nie nadają się na kolczyki,ale jako zawieszki lub coś innego jak najbardziej:D Znalazłam też 3 różowe pucharki...ehh miałam ich ok.40!! Co ja z nimi zrobiłam,że mam tylko 3?! O_O tak samo miałam mase takich małych sztućcy, tależyków...i wszystkiego tyle...nie wiem gdzie ja to mam x.x Dobra to teraz pokażę wam moje ceramiczne naczynia xd:
PS: Czy wie ktoś gdzie można zakupić taką ceramikę [lub najlepiej mniejszą jak na sklepikdlawas] , albo butelki coli i inne fajne rzeczy,których w Polsce raczej nie ma?? Dajcie linki pliss :)

4 komentarze:

  1. Ale masz farta ;)
    A poniższe donaty są przesłodkie ;)
    Nie znam innych sklepów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm...takich polskich sklepów to ja nie znam... a możesz kupować na ebay? Bo znalazłam coś takiego: http://www.ebay.pl/itm/Doll-House-Miniature-32-Bottle-Pepsi-Cola-3-Tray-SC1B-/320884906331?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4ab63b195b . Całkiem fajne,tylko drogie ;/. Jeszcze znalazłam taką mini ceramikę jak ty masz i np butelkę mleka i szklankę ;D. Ale to wszystko jest bardzo drogie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same talerzyki z różowym kwiatkiem... ;D !

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuje szukać w sklepach z zabawkami xD

    OdpowiedzUsuń