czwartek, 5 kwietnia 2012

Zakupy ;)

Hej :) Dziś pierwszy dzień przerwy świątecznej, więc czas na zakupy z kategorii "przydasie" :D. Pokażę je wam i napiszę gdzie i za ile kupiłam,więc będziecie wiedzieć gdzie kupić, jeśli byście chcieli się zaopatrzyć w taką rzecz :D  No to zaczynamy.
Butelki z bulionem [micro kulki] i różnokolorowymi gwiazdkami. 12 butelek za 8 zł. [ja kupiłam 2x takie] kupione w chińskim centrum.


Tutaj zbliżenie
 I takie.

Gdyby co, karuzelę kupiłam z innymi ozdobami, takimi diamencikami, za 4 zł.Także kupiłam w chińskim centrum.

Ozdoby fimo!  O.O Nie było owoców,więc wzięłam takie. Jedno pudełko z ozdóbkami za 1zł. w chińskim centrum ;P

Fimo . xD 1 kostka za 7,50 w GustPolu.

No i na zakończenie nic modelinowego, tylko słodki długopis,a dokładniej figurka zamieszczona na końcówce :3 Słoodki ketchup... Ma taką minkę :3 . Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam! xD Kosztował 2 zł, w GustPolu.
No i to koniec zakupów. :)

7 komentarzy:

  1. ale super, podoba mi się tu ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie jest to chińskie centrum i czy tak nazywa się sklep?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest koło tesco,ale nie wiem gdzie u cb będzie.. I tak nazzywa sie ten sklep poprostu 'chinskie centrum' . wpisz w googlach to moze znajdziesz;]

      Usuń
    2. aha dzięki ;)

      Usuń
    3. aha dzięki a w jakim mieście ?

      Usuń