niedziela, 1 kwietnia 2012

Yellow Muffin

Hej ;3
Witajcie na moim nowym blogu..:D Będzie on poświęcony rzeczom 'handmade' [ręcznie robione]. Najczęściej pojawią tu się rzeczy, które robię z modeliny [biżuteria, breloczki itd.]. Czasem dodam jakiś tutorial. Oprócz lepienia z modeliny lubię też szyć, więc czasem będę publikować moje prace:D. Mam nadzieję, że blog wam się spodoba;P
Czemu nazwałam yellow muffin? [z ang. żółty muffinek xd] Sama nie wiem, jakoś mi się tak podobało, a nie miałam innego pomysłu na nazwę ^^
To chyba już wszystko. Zapraszam ponownie :3

4 komentarze:

  1. Bd czytać na 100 % ponieważ też lubię od czasu do czasu "coś" ulepić ;3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz marze o takich rzeczach są ciekawe a najbardziej podobają mi się kolczyki z literą F chyba chodziło o Facebooka??Te kolczyki breloki i chyba jedna branzoletka są śliczne wiesz musze powiedzieć masz talent kobieto masz go i nigdy go nie stracisz twoją pasją napewno jest robienie biżuteri i innych rzeczy z plasteliny,modeliny,gliny...
      Marze o takim talencie jak ty robisz piękne rzeczy!Dziwi mnie to że umiesz zrobić takie rzeczy RĘCZNIE!!!
      Mijejmy nadzieje że nigdy w tobie nie zniknie ten talent !!!To jest sztuka!!!

      Usuń
  2. sprzedajesz jakieś kolczyki,breloki jak coś to za ile???

    OdpowiedzUsuń