sobota, 21 kwietnia 2012

Sobotnie aktualności

Siema. Miałam zamiar dodać dziś coś nowego na blog, ale niestety nie mogę, ponieważ jestem u cioci,a tu po pierwsze nie ma gimpa,gdzie umieszczam logo, po drugie nie mam żadnych zdjęć a po trzecie net jest wolny jak ja gdy rozwiązuje przykład z matmy xD.
Postanowiłam jednak,że napiszę takie małe sobotnie aktualności ;)
No więc zaczniemy od tego,że mam pomysł na moje oficjalne logo [to,które mam teraz jest takie na jakiś czas , puki niczego lepszego nie wymyślę, no ale nadszedł czas zmian ;D].Logo także będzie z muffinkiem, lecz tym razem wykonane inaczej itd. A z resztą to zobaczycie .. jutro! Jutro właśnie pojawi się nowy wpis [a może nawet 2] na zdjęciach będzie już nowe logo :)
Mam nadzieję,że pamiętacie jak wspominałam,że będę tu dodawać nie tylko biżuterię (ją w większości) ale też inne rzeczy hadmade. Np dziś podczas burzy nie wiedziałam co robić,więc uszyłam ciasteczkowe etui na telefon xD. Kiedyś pojawi się na moim blogu. Oprócz biżuterii czasem lepię różne figurki, w większości są to my little pony (tak,jestem Bronym). Ciężko jest lepić rzeczy w 3D,więc efekty moich modelinowych kucyków nie do końca mnie zadowalają,ale ćwiczę i idzie mi coraz lepiej. Narazie ulepiłam tylko Rainbow Dash [ale 4 sztuki,z czego 2 są fatalne xd]. Zrobiłam kilka zawieszek z kucykami, ale nie są przestrzenne,tylko płaskie. Sami zobaczycie kiedy dodam zdjęcia :3
Kolejna sprawa o której chcę wam powiedzieć,to to ,że przed wakacjami pojawi się moje pierwsze Candy! Taak <3 Najpierw muszę trochę rozsławić mojego bloga,ale nie mam na to czasu xd (no dobra,co was oszukuję, poprostu mi się nie chce xD).Gdy ruszy pierwsze Candy, dam też ogłoszenie na WYMIANKI! Czyli ja wysyłam wam coś i wy mi :) Dwa razy brałam udział w wymiankach i obydwie były pozytywne:)
Okej;) To już wszystko o czym chciałabym wam powiedzieć..:D czekajcie do jutra na nowy , lepszy wygląd bloga i nowe słodkości z modeliny! ;D Paa <3

3 komentarze:

  1. Fajskooo xDD Już czekam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww,nie mogę się doczekać Candy! Wezmę udział na pewno ;). Też jestem Brony. RD najlepsza ;D. Weź wstaw kiedyś zdjęcie Twoich modelinowych Dashie. Śliczne są na stówę,bo masz talent (: .

    OdpowiedzUsuń